Jobbigt värre..


Idag när jag var påväg till jobbet så satte sig en väldigt snygg charmig prins bredvid mig!

Sen för att nämna hans super irriterande hund..
Som pep och drog mot dörren och skakade på sig så att smutsvattnet från den orena bussgolvet flög och förvandlade mitt innan så rena ansikte till en wannabe dalmatin..

Men håll i hatten!!

Det som var jobbigast av allt var att hunden som skämde ut min prins och mig är våran aldeles egna Lucky..!!?
Tro det eller ej men sanningens ögonblick är här,
ta ett djupt andetag och sätt ner glaset du håller i handen för här kommer det:

Lucky är inte perfekt! 
(bara nästan)

Han sliter morgontidningen ur den oskyldiga brevbärarens hand och kastar den på golvet,
han kämpar som en oxe när man är ute och går, han rapar och pruttar ljudligt vid
matbordet och i soffan oavsett gäst och väder. 

Men..

Lucky är en hejjare på sitt brädspel,
han lyfter koppar som ingen annan och under kopparna
finner han:

Kooorrvv!

Han är också en hejjare på att hoppa högt, och hans sällskap är ovärdeligt!
Han är dessutom den bästa välkomskommité du kan finna!

Om
Man gillar att han flyger rakt upp i famnen överlycklig att man finns till, och hälsar en välkommen oavsett tid
på dygnet, dag, vecka eller år. 

Lucky du är ovärdelig och jag älskar dig nu å alltid de vet du!


Nu blev det två inlägg på en och samma dag men jag gillar fortfarande inte ordet standard 
och kommer därför fortsätta skriva så många och få inlägg jag känner för.. 




Godnatt mina vänner!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0