Mentala spärrar..

Det är väl ändå något som dyker upp i tid och otid..

Jag önskar att mina mentala spärrar kunde släppa sitt hårda grepp om mig ibland.. 

Ni som läser tycker nog att ja är galen nog för oss allihop, men ja menar inte vid dom tokiga tillfällena.


Jag menar tillexempel:

När jag åker skidor, ja som tycker det är så kul!

Sen finns det alltid små undantag.. 
För att ge några exempel:

När ja kommer till dom tillfällena då ja inte känner att jag har kontroll längre och
mina skidor korsas
 det blir för brant
det att det går lite för fort
tills det plötsligt blir isigt och ja inte kan ta ut mina (glass) strut svängar längre
och till de att barnen i sele har varvat mig i barnbacken ett par gånger för mycket..

Nu när jag tänker efter tycker ja verkligen att det är så roligt att åka skidor?!

Eller kan de vara after skin som är rolig? 
Där jag får i mig några cider till skön musik och glada sånger..

Nej det är trots allt ganska mysigt att åka skidor, men då ska de fan vara på mina villkor
och än så länge har jag inte träffat någon annan som vill åka skidor på dom villkoren..
(Konstigt eller hur?!)

Ulliz skidvillkor:
Det ska gå snabbt men bara på dom korta bitar man kan åka störtlopp
innan man måste staka sig fram en längre sträcka med stavarna.
Man ska kunna ta ut enorma svängar.
Man ska välja barnbackarna framför dom röda å svarta.

Jasså det stämde in perfekt på dig?!
Va roligt då kan ju vi åka tillsammans =D
*Längtar*



Nu ska jag och min dator dra ngn annastans..

See ya wouldn't wanna be ya!




Kommentarer
Postat av: Broderfluff

Skönaste bloggen på jorden.

Finns inget mer att säga!



XoXo LBF

2008-12-17 @ 08:37:31
Postat av: Broderfluff

Ordförklaring;

Broderfluff = Jag

XoXo = Hugs and Kisses = Kramar och Pussar

LBF= Little Brother Fluff

2008-12-17 @ 08:38:57
Postat av: Lina

Hej baby!

Har kommer en halsning fran "down under". Solar och badar, dricker drinkar och har det allmant awsome.



Hoppas allt ar bra med dej med PUSSAR!

2008-12-19 @ 10:24:06
Postat av: Mamma & Pappa

Ja, där ser man inget nytt att läsa, Krya på dig med det snaraste.....

kram kram

Ma

2008-12-21 @ 15:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0