Min tur..

                              Nu är det min tur, att som alla andra i Sverige skriva en blogg, om mitt liv och allt runt omkring.
 
En kort beskrivning av mig skulle se ut ungefär såhär:

Kort brunt hår /grönt i topparna enligt frisören som klippte mig..
Jag är 1.70 lång, (Okej Okej 1.69) 
Överviktig och otränad.
Bruna ögon.
Glad och fnittrig när jag inte är sur och bits.

Har ni fått den underbara bilden innanför ögongloben nu?

OM den inte försvinner, spola ögonen grundligt och rikligt med vatten.
 
Julshopping, de är ju så himla kul för alla oss med pengar i plånkan, jag är så rik att den nästan höll på att spricka idag därför var ja tvungen att tömma den, hur skulle det annars se ut om min plånbok sprack för att ja inte slösade bort alla mina pengar? Det är den regel jag håller mig till varje månad!

Idag har jag köpt tomtar, juldukar, en fiiin juuulig skål i formen av ett hjärta, brännda mandlar, två ljus (fat?!)
Fina var dom iaf.. De är väl huvudsaken?
Att dom var svin dyra också, gör faktiskt ingenting..

Handlar inte de mesta om att ha pengar? 
För ska man handla så behöver man ju pengar..
 

Frågor jag vill att DU funderar över:

Hur mycket vill folk egentligen veta när dom frågar hur man mår? 

Är det då man ska berätta sin livs historia? 
(Eller i alla fall så långt pengarna på kompisens kontantkort räcker)
 
För är livet någonsin så simpelt som bra, bara kort och gott, eller är det egentligen så att man inte orkar berätta mer ingående?

Är det alltid okej att vara ärlig?

Varför ställer man så överhuvudtaget frågor som man egentligen inte vill ha svar på?

Tack för ikväll <3 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0