Oh ni heliga!

Jag har världens bästa syskon, föräldrar, sambo, systerdotter, hund, släkt och vänner!

Listan kan göras väldigt lång om jag ska förklara i ord varför just jag är så himla lyckligt lottad!
Men en kort sammanfattning ska jag väl kunna skriva ner..

Min älskade vackra trogna och underbara sambo, du är helt otrolig och jag älskar dig så!
Du har stått vid min sida oavsett och är alltid lika fantastisk tack för att du finns! <3 

Mamma
Du är lika vacker på insidan som du är vacker på utsidan och du betyder obeskrivligt mycket för mig!
Du har suttit bredvid mig och hållit min hand vid alla tårar, du har skänkt mig kunskap om
livet sedan jag föddes, och ditt hjärta är större än någon annans..
Jag älskar dig förevigt! <3

Pappa
Dina uppmuntrande ord, ditt varma leende och din kunskap har knuffat mig i
uppförsbackar, du har fått mig att klara mer än vad jag hade förväntat,
tack vare att du alltid trott på mig!
Jag är stolt över dig också, och jag älskar dig förevigt! <3

Storasyster
Du har alltid nära till skratt, du är vacker och du är en helt underbar mamma åt din fantastiska dotter!
Jag har nog alltid varit din största beundrare och har alltid sett upp till dig väldigt mycket!
Du är oersättlig och jag älskar dig! <3
 
Alva (systerdotter) vart ska jag börja..?!
Att kärlek till någon kan vara så stark, du är så full av liv, du har ett skratt som smittar av sig, 
glittrandeögon, och ett helt enormt stort hjärta, du är så otroligt omtänksam
och sprider dina vackra ord omkring dig och framförallt din kärlek!
Jag älskar dig nu och för alltid! <3

Storebror
Du har alltid varit mig väldigt nära, oavsett hur långt bort du nu än varit!
Du har ställt upp vid min sida när vi fått kämpa mot dom onda,
och du har alltid skyddat mig, likaväl som du alltid haft nära till skratt och charmat världen
med din härliga humor och dina levande glada ögon!
Bror du är mig väldigt kär och jag älskar dig så!

Mormor
Vi har våra internskämt, våra mysiga spelkvällar och din super goda mat. Du har lärt mig mycket om livet! 
Du är och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!
Tack för att du finns!
Jag älskar dig så otroligt mycket!




Som sagt vackra ord kan jag bjuda på många..
Men jag väljer oftast att säga vad jag tycker till mina älskade öga mot öga. 
För det är så jag tycker om att ha det.


Dagens visdomsord:

Man får inte glömma att man har fått låna livet på obestämd tid,
och att man när som helst kanske måste lämna tillbaka det!




Tack för ordet!





     

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Du skriver himlans roligt - få se om jag kan få knuffa dig lite neråt(i backen) om det finns någon snö i Hassela...!? Krya på dig så ses vi till Julgodisgörarkvällen!



Puss & kram vårt hjärta!

2008-12-16 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0