Ont de gör ont de gör ont!!



Ja är lika ynklig som en mask som blivit fångad i näbben på en Blåmes 


Det knastrar i öronen, det rinner ur ena näsborren medans den andra är genomtäppt ,
 ja hostar som om jag rökt i tusentals år och sist men inte minst... 
Halsen värker som om jag svalt en dunk med 15liter svavelsyra.
(Alltså inte bara svavelsyran utan hela dunken också..)
 
Kan ni då tänka er hur ynklig jag måste vara? 

Bra.. Då kan vi gå vidare med att "prata" om något helt annat.. 


Efter en kort presentation:

Vendela är Kims kusin. Hon är 6år gammal och redan skön som få..

En skön sommar kommentar:

Solen sken oss i ögonen, när vi hoppade stutsmatta och Vendelas ögon började rinna.
Jag frågade då: Gråter du Vendela? 
Vendela: Nää det är så varmt att ja svettas ur ögonen.


Dagens fundering:

Varför känns det alltid som att man kommer på dom bästa kommentarerna när det är försent?
Sådär lagom till de att man är påväg hem eller att personen man skulle vilja säga den till
redan gått?  




Nu ska mina vita blodkroppar få kämpa på i lungn och ro så hörs vi snart igen!
Hoppas ni inte blev smittade..  




The end

 



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0