Tillfälligt avbrott..

Jag har varit sjuk nu under en period på ca två veckor.. Hostat som aldrig förr, snytit ut snor blandat med hjärnsubstans, och kan därför inte mina kära läsare garantera att mina inlägg kommer vara lika humoristiska som tidigare..
(dom som har varit sååå himla roliga..)

Då den substans som jag snytit ut av hjärnan är den komiska delen..

MEN nu när det är som mörkast på året så kontrar jag snabbt med:

Jag är en person med mycket komedi i kroppen så finns det lite kvar att tömma ut här på bloggen..
Så ja kan vara minst lika underhållande som förut.

Så nu när alla korten ligger på bordet, så ska jag dra upp ett ess ur fickan.. 

Eric Gadd har i alla fall gjort en del bra låtar!
My Personality
The Right Way
Summer is here (helt ok..)

Ganska otippat att jag slängde ur mig de där.. Hur många år sedan gjordes dessa egentligen?
Jag har ingen aning.. Men ja hittade han nu mitt ibland all min musik och kände
att han är ju inte så fel ändå.. Ganska skön den där personality..

Idag har Kim och jag tvätt tid, han tvättar.. Ibland är det ganska skönt att vara sjuk..
Fast sådär lagom sjuk..
INTE som nu när jag har varit sådär överdrivet krasslig (= As sjuk!)

Pencilingudarna har skickat mig lite tabletter genom deras medhjälpare docktorn,
men ja väntar ivrigt på att dom ska börja hjälpa,
men ja har bara fått uppleva biverkningarna ännu.. = illamåendet 


Detta inlägg är allt ja lyckades med idag, men som man brukar säga..
(eller i alla fall brukar få höra utav snåla jävlar)

Man får vara glad över det lilla man får.. 




God Jul mina kära vänner!
  

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Hej!

Nu ligger bilderna från Teneriffa uppe. Hoppas det gick bra att jobba på julafton och att du mår bättre! Kram

2008-12-25 @ 22:05:50
Postat av: Mamma & Pappa

Yes, yes du börjar pigga på dig, fortsätt med deeeet/Kram kram

2008-12-27 @ 11:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0