Don´t drink and drive!

Nu ska ja göra mig i ordning för nu är Kim och jag bortbjuda på middag.. Ohh så mysigt de kommer bli!
Grillat och potatisgratäng here I come!

Igår var jag och Emma i Sthlm och käkade middag, jätte gott och super trevligt..
Kim å jag låg ute och solade lite grann på baksidan oxå.. 

Idag har vi varit på stranden med Lucky, Roffe, Bu och Pelvis.. Hundarna badade lite men vi andra var inte så sugna eftersom det kom en störtskur..

Idag har ja också varit på en utav "körkorts delarna".. Riskutbildningen.. Ja fick nästan tårar i ögonen under vissa filmer.. Dom visade några olika klipp på människor som blivit utsatta av en rattfyllerist och det är ju såå hemskt att det sker 16000 körningar om dagen i sverige utav rattfyllerister.. Jävla as! 420 personer dog förra året pga att nån jävel inte tänkte sig för innan dom satte sig framför ratten!! Ta av dom bilnycklarna, ring polisen, banka vett i dom med vad ni än gör släpp inte ut dom på våra vägar!! 


Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0