Nu är min sista semester timme inne..

Ja då var det tack och farväl till semestern fram till nästa sommar.. Njää riktigt så illa är det inte.. Jag är ju ledig lite då och då om ja känner fört men ja tänkte att ja ska börja jobba mer nu när Kim ska få sällskap på kontoret av våran ängel Lucky..

Idag har Kim, jag och David varit och spelat golf.. Vi fick låna Pelvis bil och eftersom David har körkort så var det han som körde.. (Naturligtvis, men förhoppningsvis är han inte den enda m det heliga kortet, snart så snart hoppas ja att det finns en till som har de..) 
Madde och jag har bestämt oss för att ta grönt kort tillsammans nästa sommar, ja hade velat ta ett rosa kort, men eftersom det inte existerar ett sådant kort ännu så får ja nöja mig med det gröna.. Jag köpte en jätte söt gris som ska skydda mina klubbor, än så länge har jag bara 4st men snart får jag ett helt set utav mamma och pappa som jag kan stoppa i min fina rosa bag.. Jag har en rosa vatten flaska som hänger på bagen, tillsammans med ett rosa paraply och min rosa golf handske.. Pink Lady som Anna Maria valde att kalla mig.. Trivs bra m de smek namnet på banan.. För ingen kan ju säga att det inte stämmer i alla fall! Jag säger det högt utan problem..


                                                                              Jag älskar ROSA!

Efter golfen så handlade vi och gick över till David och grillade.. Super mysigt och väldigt gott..

Nu har Kim och jag kollat lite på film och nu ska vi sova.. För imorgon ska jag ställa klockan, som jag inte behövt göra på så länge..



Good night! NU är det 10minuter innan det åter gryr en ny dag..

(Bilder från golfen och middagar kommer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0