Åååå va kul jag har på mitt nya jobb!

På drottninggatan trivs jag sååå sjukt bra! Chefen är fantastisk, de finns jätte mkt att göra och ja står både i kassan och fyller på.. Farsta är det inte lika mkt kunder och därför mkt fix för att få ihop mkt saker på liten plats.. Men det är trevligt där också! Nu jobbar jag varje dag i ungefär två veckor, underbart med lite pengar.. Skönt att få komma in riktigt i jobbet också.. Annars håller Kim och ja på att fixa mkt hemma, träffar vänner och pysslar med Lucky. I helgen ska ja jobba, ut och äta med jobbet för att sen dra vidare till Bu och Pelvis fest.. Ska bli sjukt kul att få träffa alla underbara Södertälje guys igen! Funderar bara på hur ja ska orka upp på söndagen..

Så nu ska ja gå och lägga mig så ja orkar upp imorgon med! 


Puss 

Kommentarer
Postat av: Vickan

Härligt att du trivs på jobbet tjejen! Är SÅ glad för din skull!



Pussar

2009-12-02 @ 06:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0