Jag har verkligen inte tid..

Jag som trodde ja knappt skulle få ngt jobb.. Jag jobbar jämt numera och är aldrig ledig istället.. Jag jobbar doppare dan, julafton dan innan nyår och nyårsafton och några dagar där i mellan.. Vi håller på att kämpa för att få ordning här hemma ngn gång.. Ja kan inte riktigt känna det som hemma innan de börjar bli lite mer klart.. Känns irriterande tycker ja som gillar att ha ordning och reda å framförallt veta vart mina saker är.. Vi ska sälja våran "gamla" byrå och skrivbordet.. Känns som dom tar upp för mkt plats.. Vill inte att de ska kännas för övermöblerat.. Kim var på två julbord igår.. Först med jobbet sen med hockeylaget.. Lyckost.. Mitt ända julbord är de jag kommer ha med familjen på julafton.. : ( De är ju såååå synd om mig : S

Nu har ja börjat trivas väldigt bra på jobbet i farsta.. Knappt så ja vågar uttala orden för att ja vill inte att de ska gå tbx.. Det är väldigt starka personligheter och viljor som jobbar där och därför har de varit tufft att komma in i gruppen.. Men nu känns de som att ja verkligen börjar göra de..

På drottningatan var de inte tufft alls och de förklarar min chef som att dom inte är en grupp utan att dom "bara" är individer.. Ja så kan det möjligtvis vara.. Men nu trivs ja jätte bra på båda ställena.. Ska nog utvidga mina meriter med ytterligare ett lagerhaus nämligen de på kungsgatan.. Tänkte kasta ut lite fler rep så ja har något att klättra på nu när mitt julextra snart är över..

Nu ska ja äta frukost och göra mig snygg för sen ska ja iväg till drottninggatan och jobba sen ska ja å kim köpa vinterskor till mig så ja slipper gå runt i gympaskor när jag och lucky springer i snön.. Imorgon ska ja jobba i farsta wish me luck!



Puss heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0