Today..

Idag ska jag fixa håret, slinga och färga hade ja tänkt iaf.. Jag ska även köpa mig fina nyårskläder.. Kim och jag ska till Sandra och Fredrik dom är två enastående människor! Så jävla sköna, glada trevliga och bara såå himla bra på alla sätt! Bu och Pelvis ska oxå dit vilket gör att de blir så bra som de kan bli! Alla våra favoriter samlade under samma tak! Sjukt kul ska de bli! Dom har ordnat catering med massa god mat och champange till fördrink och under tolv slaget! Vi är sååå taggade! Festen äger rum i Fredriks föräldras hus som åkt bort.. Mamma och pappa tar med Lucky till landet så han får en lugn och skön nyårsafton..

NU måste ja kila för vi ska in till stan : D

Kommentarer
Postat av: Vickan

Låter som att du kommer få en mycket trevlig nyårsafton!:)

Njut av dina nära och kära och ta det lugnt med alkoholen:P

Puss och kram och gott nytt år!

2009-12-30 @ 11:55:29
URL: http://laelectrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0