Idag..

Ja har lite att pyssla med här hemma först sen ska jag till jobbet och välja arbetstider.. Har hört att de är svårt så ja hoppas att den minst tröga av dom alla (jag) klarar av de då.. = S

Ja är en kvällsarbetande hemmafru..

Idag är mitt schema ungefär såhär:

Plocka i ordning allt i köket, diska plocka i å ur diskmaskinen
Bädda sängen
Damsuga
Laga lunch
Gå ut en lång promenad till me Lucky
Lämna tbx en film
Vika ihop kläder
Åka till jobbet, väjla arbetstider och jobba en timma

Åka hem och fixa mig i ordning

Träffa grabbarna i Hotell loungen
Äta middag
Åka in till stan och gå ut med min älskling Jessi som äntligen blivit bättre!

Nu är det därför bäst ja sätter igång för annars hinner ja inte med allt jag ska och vill
(å inte vill) göra..

Brraaa tack heej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0