Jag skriver för oss..

Anna-Maria du är den enda läsaren av min blogg.. Jag trodde att det kanske var en mystisk beundrare som brukade gå in oxå, flera gånger om dagen ibland tills jag en dag upptäckte att mina egna tjuvkik räknas.. Not so cool.. 

Men för att höja min egen stjärnstatus kan ja låssas att ja skriver för tusentals läsare, som varje dag spänt väntar på ett nytt inlägg att läsa.. Trots det att ja bara knapprar på tangenterna när jag själv bestämt mig för det.. 
(Vilket är nästan varjedag) men oftast är jag för lat eller glömsk för att minnas min stackars blogg som hamnar lite i skuggan.. Men blocket och Facebook de glöms inte bort, nej nej för de är ju viktiga saker.. (Eeh?!)  

Ja tyckte det var så roligt när ja hörde en konversation mellan två killar när ja var påväg ner från hundgården för ett par dagar sen, dom gick och disskuterade helgen och dess utformning,

Kille nr 1 : Jag ska bara slagga hela helgen ja e fett trött jao..
Kille nr 2 : Jag ska festa hela helgen för päronen är borta å då blir det FF
(= Föräldrar Fritt)..

Men vilka använder ordet Föräldrar Fritt nu för tiden? Är det inte bara soooo old school?? 
(Läcker effekt de där när ja blandar i lite engelska ibland) Haha not..

Klockan är för mycket för mig och för mitt eget bästa är det dags att gå till kojjs..

Humorn sjunker allt lägre och ja börjar bli lite snurrig... Jääsp! 

Godnatt!      

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Nää... Ullis, det tror jag inte :). Jag kanske bara är den enda som kommenterar.



Se fram emot en uuuurtråkig Bonniers-röst och en fejk-gul datorbil, haha. Men bara att ta tjuren vid hornen och ha så roligt som möjligt på vägen.



Kram och sov gott!

2009-02-23 @ 23:31:04
Postat av: LBF

HAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHHAAH

2009-03-16 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0