Varför så trött?

One of those days! Jag känner mig socialt, kroppsligt, fysiskt och phsykiskt helt utmattad..
                                                                            
                                                                                           Varför då?

Jobbat sen i fredags = snart 5dagar i rad.. Då bara tre hela dagar som jag kan räkna med.. 
Men jag har minssan städat också och varit ute långpromenader med Lucky.. Kan man då förstå varför jag idag
trots en rejäl sömn på 9h och 30min är helt slut?

Känner ingen riktig motivation till att gå å skaffa min efterlängtade bränna i solariet i dag, men kanske det är lika bra,
är ju inte helt hälsosamt att sola under brännande rör som utstrålar farliga fejk strålar.. 
Det blir nog brunpuder ett tag till, med den passande vita halsen under..

Äh ja ska inte klaga ja kommer vara ledig från tisdag i ett par dagar..
Idag ska ja och Madde gå ut med våra doggisar en promenix, imorgon kommer Jessica hit och de vet typ två år sen vi träffades så det ska bli jätte spännande, hon har ju heller inte varit i våran längenhet så de blir jätte kul att se vad hon kommer att tycka om allt..

På onsdag kommer Anna-Maria och då ska körböckerna från 2004 fram och dammas av, vi har bestämt oss för att 
"ta tag i körkortet" vore ju galet skönt att få köra runt på sthlms (i mitt fall Södertäljes) gator utan den lysande skylten övningskörning..

Nu är det dags! 



Sen jag var 18 har jag bara väntat och längtat efter körkortet men eftersom inget körkort "dimpt" ner i min famn när ja suttit i soffan så verkar det inte bättre än att jag måste fixa det själv.. 

NU är det dags för lunch, sen disk och sen en promenad, sen bussen till jobbet..


Tack och hej!   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0