Gjort är gjort och kommer aldrig mer tillbaka..

Nu är riskutbildningen, gillingebanan, teorin och uppkörningen bokad!

Närvöst?

Svar: JaaAAaaaAAAAaaaAaaa!!!!!!

Men jag ska fixa de! Ja kan ju faktiskt köra bil så om jag bara kan hålla nerverna på plats
och har trafiken på min sida, så bör det rent teoretiskt kunna funka!
Kim och jag har bestämt oss för att skaffa bil i sånna fall.. Då kanske Kim får lite lust att skaffa
sig ett körkort han med! Det vore ju toppen! Men det är inte alltid så lätt..
Jag får mitt körtkort och allt runt omkring körkortet betalat av mina föräldrar och jag övningskör
även med dom ibland.. Men Kims pappa bor i Västmanland och hans mamma anser sig inte ha
tid så det kommer antagligen bli ett dyrt körkort för honom.. Att bara köra på körskola är långt ifrån 
gratis.. Men när jag tagit de och vi skaffat bil kanske det känns roligare att också ta det, när han har
ett mål, för nog blir man mycket mer självständig med bil och körkort, men också fattigare.. 

Därför hade jag tänkt att mjölka hans kompisar på pengar hämta från hockey matcher
och köra svarttaxi hem från deras utekvällar..
Snart kanske ni ser mig utanför olika krogar viskandes svart taxi?   = D 
(i klädd mörka pilot brillor och affro peruk) 

Idag har Kim och jag shoppat, jag köpte en rosa fleece tröjja, ett par rosa "basket" shorts,
en fin ring, en tröjja och Björn Borg trosor.. Kim köpte riktigt snygga byxor och några skjortor.. 
Han är så snygg min karl och han köper så mycket snygga kläder.. 
Vi träffades på hirschenkeller och har inte ångrat oss en sekund sen dess..
Nu är det tre år sen.. Tiden går så varför inte göra något bra utav den = D 

Vi har varit och handlat lite grann idag, vi hackade 2st kyckling fileér och stekte, så hade vi färsk
pasta till och så fräste vi lite gul lök med gul och röd paprika, så tillsatte vi creme freish och kryddor 
det blev en riktigt hit! 
Imorgon ska vi stor handla för på onsdag ska jag ha tjejmiddag! Jag tänkte servera tacos och till
de så blir det självklart vin! Alla mina vackra flickor är så laddade och vi ska köra singstar och dansa 
dans matta och sen blir det utgång på kvällen.. 

Vi kom hem från Blidö i söndags (igår) vi har haft det jätte mysigt men vi hade otur med vädret.. 
Men vi hjälpte farfar att klippa gräset (Kim gjorde de) jag gick lös med en lie och häcksax 
vi slog upp ett utav fältet så nu är de ytterligare lite yta att kissa på (tex).. Hehe.. 

(Finns ju ingen toalett där ute, bara dass och där ska man bara göra bumelibum och inte bimelibim..)   
Men ibland blir det lite bimelibim ändå för de går inte alltid att hålla sig när man gör bumelibum.. 

Hahah.. = D De här är min blogg så ja får sitta och skriva och hitta på bäst ja vill.. Sköna känsla.. 

Sen igår kväll var vi hos Madde och Anders, vi åt indiskt och dom pizza, vi drack lite vin och snackade
lite skit, så kom Matilda och Jonas över också, super mys! 

Nu ska vi mysa jag och Kim, framför Beck..

Idag blev det väldigt långt men ja kände fört.. Så ja tänkte ja men ja gört.. Sen var de bara kört.. 
För då smattrade det igång, med buller och med bång.. Nästa gång kanske 
jag skriver en sång..

Tack för denna gång!
  

Underbara Alvis (min systerdotter) sitter och gör ett halsband..

Mosters lilla ängel!!

Här är min coola farmor!

Lyckliga Lucky! Han har sin mors ögon!

Kim hade också mysigt på Blidö, här är vi hos min moster och firar henne 
på hennes och Anders födelsedag.. 



 

Kommentarer
Postat av: Bu

Blir så himla glad när jag läser din blogg gumman!

Sitter här på jobbet och fnittrar för mig själv, och det är tur att ingen kommit än annars skulle de förmodligen undra hur det stod till i min lilla skalle!! :) PUSS

2009-07-29 @ 07:27:46
Postat av: Anonym

2009-07-29 @ 20:57:11
Postat av: Mamma

Ja,ge gärnet så kanske pappa och jag kan bli hämtade, ringer mitt i natten kom kom kom......

Vi kommer att glädjas med dig den dagen då kortet är ditt. TJING TJONG

2009-07-29 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0