Hej Hej!

I fredags var jag och Jessi ute, vi drog först hem till hennes mamma och körde singstar
och tog några cider, sen drog vi till "ett ställe" vid medis,
Vi var ute till fyra på morgonen så åkte vi hem..

Sen sov jag några timmar, sen åkte ja in till stan igen för att gå ut med Bu (Tessan)..
Vi gick och käkade mat på 54:an vid medis, vi både åt och drack jätte gott!
Sen gick vi till Gröne Jägaren och drack bacardi, sen vidare till snaps på söder där vi
satt och skrattade i sofforna ett tag och tog lite sköna bilder..

Sen drog vi till Engelen i Gamla stan och dansade hej vilt till live band,
men hör och häpna vi var inte vildast, de var ett gäng kvinnor där som var helt galna
och givetvis härmade vi dom och ja head bangade så ja hade nackspärr i söndags..
Sen efter de drog vi förbi grottan i gamla stan, sen stack vi till Södertälje och flamingo
en snabbis, för att sen gå hem helt slut och lite runda om fötterna.. 

Det var en toppen kväll!
Tack sötnosar för en grym helg!

Såhär kul har jag och min nya vän dockis ihop!
  
Bu och dockis snackade gamla minnen och skrattade dom med!

Vi <3 varandra

Bu är ute och cyklar längst räcket..

Såhär såg våran mat ut.. Mums!


I går måndag så jobbade jag från 10-16 sen åkte jag och köpte presenter till syrran
som fyllt 28år och till mamma å pappa som tagit hand om Lucky så bra nu i två hela veckor!
Tack för hjälpen ni är bäst!

Igår blev det grill kväll hos mamma å pappa, närvarande var: 
Linda, Erik, Stellan, Marie, Mormor, Syrran, Håkan, Lena, Anders,
Kim och jag.. Det var super trevligt och jätte gott!

Idag åt vi frukost hela familjen tillsammans igen!
Jag, Kim och Lucky som äntligen är hemma igen!
Kim och jag städat källaren och ja hittade till min förtjusning en massa väskor ja
letat efter.. Somliga som ja till och med glömt bort att jag hade, men huvudsaken är att
dom är tillbaka igen!
Vi ska försöka omorganisera lite här hemma också, vi har så dåligt med förvaring nämligen..
Så vi måste komma på några bra lösningar, och vilket varuhus bör man vända sig till då?!
IKEA såklart! Ja ska försöka komma på vad vi behöver först.. = D

Nu ska vi äta lunch och sen fortsätta försöka fixa i ordning!




Ha de!


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Det var tomt i morse, ingen blötnospuss på morgonkulan(gå upp nu jag vill gå uuuut) Vi har varit inne i stan med Johanna och Håkan ätit lunch/middag och fikat. Vi hittade ett och annat på REAställningen.De har åkt hem nu och vi halvslöar på soffan. Hur var det med morgondagen skulle vi komma på middag...?

2009-07-07 @ 19:38:18
Postat av: Ulliz

Ja ni är välkomna! Vi tänker oss tacos.. Vill Marie och mormor oxå komma? Tänkte ja kan ringa å fråga så kan dom kanske åka med er?

2009-07-07 @ 22:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0