Hoppla pålle!

Idag ska ja och Kim ha städdag hade vi tänkt, vi brukar komma sisådär långt med de..
Med ordspråket man lever bara en gång, gör att vi börjar fundera på om vi verkligen
vill ödsla sååå många timmar av våra liv på att städa.. Men de är ju väldigt skönt när vi
kommer hem från landet och har det tipp topp här hemma! Ikväll funderar vi på att gå
på allsång.. Ska kolla upp vilka artister som åker dit för att förgylla våran kväll först..

Igår när vi gick ut med Lucky på promenad så plockade vi lite blåbär.. Mums..
Jag brukar tröttna innan jag ens börjat plocka men Kim hade motivation för oss båda
så det blev ett varsitt strå åt oss båda trots allt..


En stolt Kim med våra blåbärs strån på våran balkongen..
(lägg märket till våra *mina* otroliga blommor i bakrunden)

Kim och Lucky hos mamma och pappa..

Här står ja och mina spagetti ben och slappar..

(jag skulle precis hoppa av när bilden togs)
Här är jag och Alex under tävlingen, pp open vi red en bana och ja hade förlånga
stigläder och var lite påverkad av cider.. Men vi klarade oss bra ändå = D


Kim och ja på kvällen efter att alla tävlingar var avslutade..


Mums i baren sandra beställde in caprinjas (med ett spanskt n tror ja)
Jag var väldigt nöjd med de..


Braaa tack heej!

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Fiiint! Ha så kul på allsången om ni går! Kram

2009-07-21 @ 12:26:50
Postat av: Anonym

2009-07-25 @ 22:50:49
Postat av: Mamma

Vad hände.....? jag har suttit och skrivit massor så försvann det bara, skit oxå. Kram kram dottra mi orkar inte skriva om det igen

2009-07-25 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0