Mitt sommarlov är jätte skönt mitt sommarlov!

Ja har varken haft tid ork eller lust att skriva nu på ett tag.. Sjukt att man har lite dåligt samvete pga de..

Jag och Kim har varit och hälsat på hans farmor och farfar i Fagersta, syrran och Kims pappa i Norberg
vi har blivit bortskämda och haft det väldigt bra! De är verkligen ett helt annat tempo hos äldre människor
speciellt dom som bor på landet.. Kim och jag har varit ute och ätit, vi var även på hamn krogen som ligger
vid hembyggdsgården i Fagersta.. Himla mysigt! Det var en trubadur som spelade på kvällen och vi delade 
på en kall flaska rosé.. När vi sen åkte hem på fredagen så åkte Kims pappa med oss, vi gick ut och åt 
på restaurang, sen på lördagen åkte kim och hasse iväg och fiskade och ja låg och läste min favorit 
inredningstidning på balkongen. Sen på kvällen var vi bjudna till mamma och pappa på middag.
Som vanligt var maten grym och sällskapet likaså. Ja älskar mina föräldrar så förbaskat mycket! 

Sen i söndags åkte jag och Madde till Sandra och red. Hon har tre egna hästar så nu ska vi börja
rida ihop lite då och då.. Himla mysigt att komma ut i vackra naturen på en hästrygg!
Vi spontan badade med hästarna ( = vi hade kläder och inte bikini) Alex som ja red älskar vatten
alla tre gör de men han blev så lycklig att han började plaska med hovarna så vattnet skvätte och vi
skrattade så vi skrek, samtidigt som ja blev genomblöt i skorna och på benen.. 
Sen åkte jag och Madde förbi mångfaldens hus och tittade på inredning, ja klaffsade runt i mina 
dyng sura gympaskor, Kims mamma jobbar där också så vi gick förbi och sa hej.. 

Sen igår kväll gick jag å Kim och hyrde tre filmer (två återstår)..
Nu ska vi åka in till stan och köpa en ny mobil till Kim hos Matilda som jobbar på the phone house.

Sen imorgon ska vi städa klart här hemma och packa för på onsdag åker vi ut till Blidö, efter jag
madde och sandra har ridit en tur.. Då kommer vi stanna där ett par dagar och bara mysa..

Skönt ska de bli! På lördagen blir det födelsedags firande för min faster och farbror som fyller
år på samma dag..


Såhär nöjd är jag ända tills...
(jag ser också att de ser ut som ja har klet, i mungipan..)


Jag får något i ögat..



Tack tack!



Kommentarer
Postat av: Bu

Åh jag önskar att jag också kunde rida så jag också fick plaska med en häst i vattnet. Men jag skulle väl förmodligen drunkna! :P

Vad blev det för en mobil? Jag ska också köpa ny... :D

puss

2009-07-21 @ 16:10:56
Postat av: Ulliz

Vi lär dig om du vill! =D Vi kan fråga om vi kan låna Alex ngn gång så ska ja hjälpa dig så du oxå kan följa med ut och rida ngn dag! Kim köpte en W995 den som dom gör reklam för på tv att 60 filmer ingår osv..



Puss!!

2009-07-21 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0