Nu är vi i Norberg

Godmorgon klockan är snart elva, jag och Kim har precis duschat och väntar på vårat frukost
sällskap bestående av Johanna och Håkan. Vi fick låna syrrans lägenhet igår så vi sov här i natt, 
första gången vi sovit i en hästens säng. Skönt var de men våran är minst lika bra å den kommer 
från Ikea.. = D 

Vi kom hit i söndags då åkte vi till Fagersta och hälsade på Kims farmor, farfar och hans faster. 
Bortskämda med god mat men tyvärr dåligt sömn i en allt för tunn madrass i en väldigt hård
extra säng. Idag ska jag och Johanna kolla ut utbudet här i Norberg (västmanland) ja ska shoppa 
lite nya men gamla saker hade ja tänkt.. Kim ska åka med sin pappa (Hans) och fiska..
(Hans bor också här i norberg) 

Sen imorgon ska vi äta tacobuffé på Green Man i fagersta, med vi menar jag Kim, jag, Håkan, syrran.
 
  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallo Kul kul....! Kram Mamma

2009-07-14 @ 23:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0