Oh yes!

Vädret är lite sämre idag och är därför ett perfekt städar/jobbar/pluggar väder..
Ja ska göra alla delarna, men ja ska främst satsa på pluggningen..
För idag är det jag som beger mig till trafikskolan för att boka
uppkörning, teori prov, riskutbildnig och gillinge! Kanske inte riktigt den ordningen
men alla bitar ska på plats!
Jag blir AS närvös bara ja tänker på de! Anna-Maria nu förstår ja äntligen vad du verkligen
gått igenom! Mest närvös är ja nog för teorin, men uppkörningen ligger inte heller långt
ner på listan måste ja säga! Ja måste bara klara det!
Allt annat vore oacceptabelt! Med ett sådan krav på sig själv blir ja mycket mindre närvös..
ELLER INTE! Men ja önskar så gärna att det blir klart snart så ja kan släppa den biten,
kanske till och med skaffa bil om plånkan tillåter..
Om min skulle vara tom, kan ja ju alltid flirta lite med Kim och berätta att ja kan hämta han från hockey träningar och matcher.. 

Ja längtar ihjäl mig efter Lucky som fortfarande är på semester med sin
mormor och morfar.. 
Han badar, leker får en massa uppmärksamhet och bara njuter av sin semester..
När han kommer hem igen så är det dags för hela familjen att åka ut till landet igen.. 
(Hela familjen = Jag, Kim och Lucky) Då bär det av till Fagersta, Norberg och Blidö..

Där han också får springa fritt och bada, slappa å bara vara hund..  
Får han iofs här hemma också där han nästan alltid är lös och vi går skogs promenader. 

 
Här brukar vi gå varjedag..

Här myser Lucky på sitt fårskinn i soffan

(Dålig kvalité tagen me mobil kamera) såhär trött blir min lilla unge efter en lång promenad..



*Puss* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0