Orkar ja...

Idag har ja jobbat första gången på arbetsplats... Det gick faktiskt jätte bra.. Kul var de oxå..
Omväxling förnöjer som man så fint brukar lägga upp de..
Solen skiner som om den legat i dvala i tusen år och plötsligt vill skänka all sin värme
till oss jordbor.. Ja vaknade i morse blöt utav svett.. Den känslan är aldrig speciellt charmig då
ja verkligen inte tycker om svettiga människor, eller svett överhuvudtaget..
ja tycker de är lite jobbigt när man träffar ngn man känner och kramas så att man blir helt blöt
utav svetten från den andres kropp.. Ja röstar nej till svett kramar.. Men dom delas ändå ut till
höger och vänster.. Ja älskar egentligen att kramas men inte när folk luktar illa eller är blöta..

Igår satt jag å Kim på Anders å Maddes balkong, drack rosévin och åt kebab..
Jätte trevligt! Men innan ja hunnit komma fram så hade mitt blodsocker smugit sig ner på en
skadlig nivå och ja var inte alls speciellt trevlig mot Kim i telefonen.. Men efter lite vin och mat
så var allt elände som bortblåst.. Imorgon väntar ytterligare en dag på arbetsplats men sen är
ja ledig i helgen, å på fredag ska jag å jessi göra stan efter att vi varit hemma hos "våran
mamma" eftersom vi är "systrar" så faller det sig naturligt att vi delar på våra mammor.. 
Sen på lördag ska jag å Bu ut å dricka ur barerna på stans uteserveringar..
Sen på lördag så kommer Emelie hit och hälsar på, de var väldigt längesen vi träffades
så de blir jätte trevligt!

På måndag kommer min kusin Linda med Erik (hennes man) och deras son Stellan hem till
mamma å pappa så då ska jag och Kim dit och grilla..

Sen efter två kortare pass på arbetsplats nästa vecka så är det semester!

Weeeiiiihuuu!!!

Ja längtar jätte mkt efter att få sola och bada, lägga mig när ja vill utan krav på att kliva upp..
Men främst längtar ja efter våran älskade älskade Lucky som varit på en två veckors lång
semester med mamma och pappa han har varit ute i både skärgården och norrlands härliga
landskap..

Nu ska ja snart gå och lägga mig för ja är jätte trött.. Kim är på uteservering med några utav
hans hockey kompisar.. Kan bli sent så ja orkar inte sitta uppe och vänta..

Jag å jessi runt tre på morgonen vid tunnelbanan i vintras..Ovanligt pigga!



Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Vad söt Lucky är!! :)

2009-07-04 @ 13:41:26
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Bettan

Ja i morgon är det hundpussar som gäller efter två veckors uppehåll. Hoppas att ni känner igen er snyggt frisserade kille.... ses i morgon kväll Kram kram Ma och Lacky

2009-07-05 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0