Snart semester!! Weeiiii

Ja är ju ledig lite som ja vill men semester är ändå något speciellt:

Nr 1 ja får dela den med Kim,
Nr 2 vi brukar åka till landet och bara vara,
Nr 3 mina vänner brukar också vara lediga,
Nr 4 mina föräldrar och syskon brukar också ha semester samtidigt..

Idag kommer mamma, pappa, mormor och Marie (min moster) på middag.. 

Men först ska jag och bu öva att åka tåg med lilla roffe (hennes hundvalp), sen ska
Lucky och roffe träffas för första gången och vi ska äta lunch ihop..  
Inte hundarna utan jag Kim och Bu..

Gissa vem som var sådär duktigt imorse då?

De var jaaaag!

Ja klev upp åtta imorse och gick ut 1.30h med Lucky runt kanalen, han badade och
sprang lös hela tiden, han är jätte duktigt på att lyssna när han är lös nu och det
är en dramatisk skillnad på våran lilla pojke sen han kom till oss!
Sen när vi kom in gjorde ja frukost till mig och Kim..

Imorgon jobbar jag sista dagen innan min tre veckors semester!
Då bör det vara fint väder annars får väder gudarna med mig att göra!


Nu ska ja halka in i duschen och börja dagen på riktigt!

Kommentarer
Postat av: AM

Skööönt! Det är du värd! Kram

2009-07-08 @ 21:38:42
Postat av: Mamma

Hallo Ett STORT Tack för god mat och en jätte mysig promenad med dig och Lacky, roligt att få se var ni går era promenader och få se Södertälje mer och mer. Du har gjort ett fantastiskt jobb med Lacky, du/ni har blivit hans flockledare, ta åt er...Nu börjar semestern, tjoho

Hoppas att ni får s..t kul i morgon och ge järnet visa vad tjejligan går för. Kramelikram

2009-07-09 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0