Tjenis Pen**!!!

Jag har semester!!!!! Shohooooo!!!!!!!!! Ja känner mig som en ungkalv som är ute på grönbete!
Det sprätter i benen och ja är så redo för lite finare väder, varma sommarkvällar och en massor utav bad!
(Men bara om de är varmt i vattnet!)
Jag började fira min sista jobb dag igår med Anna-Maria vi åt jätte god mat på Herons City på våran favorit
djungel resturang.. = D (Amazon) Vi hade jätte trevligt och det kändes som en underbar uppvärmning inför
min efterlängtade semester!

Idag ska Bu färga mitt hår, så Kim ska vara hundvakt medans vi går ner på stan och köper hårfärg..
Har håret någonsin sett ut som de gör på förpackningarna?? NEEEjjJJjjJjjjjjj
Men då har ju inte Bu och jag varit i farten heller.. = D
Sen ikväll kommer Bu och Pelvis på middag,  vi ( = Kim) ska laga den super goda kyckling grytan
som vi (han) gör så himla bra! 

Imorgon sker årets tävling som går av stapeln klockan 9 på morgonen.. 
30 pers är vi som är uppdelade i lag om 3, de kommer bli så himla spännande 
och vi är tjej maffian jag, bu och madde.. Håll alla tummar ni har att de ska gå bra! 
(Inte för oss då utan för dom andra lagen, så att dom har någon chans..)
 
På söndag åker vi till fagersta, till Kims farmor och farfar.. 
Vi ska också hälsa på min syrra som bor i Norberg och Kims pappa som också bor där..
Trevligt trevligt!

Här är kalven precis när hon släpps på grön bete.. Hon letar upp första ute servering
och tar sig två glas rödvin och ser sådär himla nöjd ut..




Ha de! För ja har de!
     

Kommentarer
Postat av: Björn

Tack för senast - god mat och gott umgänge som vanligt!



Puss & kram,

Pappa

2009-07-10 @ 10:40:17
Postat av: Mamma

Heja heja heja,håller mina tummar hela dagen....!! Vi var hos Kjerstin och Mats i går kväll de har flyttat till en högspejsad lägenhet i Gubbängen. Anna var hemma i Sverige och sänder de varmaste hälsningarna till dig. Inger och Clas var oxå där, Clas undrade hur du har det,han sa "jag gillar Ulliz helskarpt". Jag pratade med Line i går och hon undrade hur mycket du ska ha för din moped de är mycket intresserade, kan Kima pappa ta med den när han kör er hem? Tjingeling Mamma

2009-07-11 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0