Foton..


Lucky

Mosters "lilla" Alva, med fågelhunden Lucky på jakt..
 
Min älskade pojke

Lucky badar för första gången i fagersta.. Stolta föräldrar tittar på..

Storebror trotsar juni kylan..

Syrran läser kims och mina husregler..
(Typ..)

Idag har jag och Anna-Maria haft spontan lunch med Erika, mycket trevligt och
mycket snack blev de och 4h senare kom vi på att de var dags att göra något annat..
Så då gick vi in i hälsokost butiken i Luna gallerian
och spontan shoppade för några hundra.. Precis som det bör vara.. Sen gick vi hem..

Nu hade ja tänkt att kolla lite på tv och äta lite middag/kvällsfika..


Kommentera gärna!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Ja det var en del att läsa eftersom jag inte varit inne på din blogg på ett tag. Du har verkligen fått till den proffsigt, massor av bilder och dessutom musik.....!! Bra jobbat. Där ligger jag i lä. Må så grankott, massor av Pussar och kramar Ma

2009-06-09 @ 21:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0