Glad Midsommar!

Igår var det midsommarafton, det firades här i Hassela med en frisk skara på
9 personer och tre hundar..
(firades säkert utav resten av byn också men dom lade inte vi märket till..)

Vi hade femkamp och åt en jätte god mat, skrattade mycket, vi hade "läger eld", sjöng
och spelade gitarr..
Line och Kent som var värd och värdinna för kvällen har nyligen köpt ett enormt hus
med massor utav mark och en jätte fin lada.. Jag kan lägga upp bilder sen..
Det var en toppen midsommarafton!

MEN som Tony Erving brukar säga (på let's dance)
Det var en hel knott och mygg koloni som hade något emot våran lycka,
och gjorde därför allt för att suga ut blodet ur våra ådror..
En del lyckades och en del dog på kuppen..
Muhahahah!!!

Jag har inte haft några som helst problem med "hålet" där det en gång satt en
tand, jag har ätit som vanlig och det har gått jätte bra.. Det är ju inte "över" än men
än sålänge har det gått jätte bra och det är jag givetvis glad över..
Den här gången kändes det verkligen i käken när han drog ut tanden..
Kändes som att den höll på att gå itu under hakan när han drog..
Lugnandet hjälpte inte förenns efteråt den här gången och jag låg å skakade under
hela operationen som ändå gick förhållandevis snabbt, jag har nog haft en väldig tur med
mina utdragningar för det enda man fick höra av alla andra är rena rama
skräck historierna. Men det betyder inte att ja skulle vilja dra ut fler,
för obehagligt är det och ont gör det!

Mamma och pappa sov över hos Line och Kent i natt, men Kiffen (bror min) körde hem mig
(jag som skriver) Kim (min sambo) och Åsa (brors sambo) till stugorna igen.
Nej han drack inget till er som undrar, möjligtvis lite vatten och cola..


Ikväll ska vi grilla med Kent, Line och Tobias igen och det enda vi kan göra
just nu är att önska bättre väder, igår var det fint till och från men åtminstonde uppehåll,
idag är åskan mullrandes i luften och regnet öser ner som spön i backen.
(Fattar inte var ifrån uttrycket kommer, har det någonsin regnat spön??)



Nu ska ja lägga mig och läsa lite litteratur..
Jag måste ju ladda batterierna inför kvällens grillning och aktiviteter!


Tack för ordet!
 
 

Kommentarer
Postat av: AM

Det låter härrrligt! :) Vi ses i morgon, kramar!

2009-06-22 @ 22:56:58
Postat av: Mamma & Pappa

Män DU, när skrev du detta...? Du är helt otrolig på att skriva dottra mi. Hoppas att allt är bra med er i det vackra vädret. Lacky vill ligga ute hela tiden (håller kanske kollen på om ni kommer)förutom när han springer lös och ledig. Må så grankott. Kram Kram

2009-06-23 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0