Godmorgon alla ni som är uppe med tuppen!

Eller okej klockan är tio.. Men de väl ganska tidigt för att vara en onsdag morgon?
Idag jobbar jag 15-20.. Helt okej.. För att inte säga aldeles utmärkt! Det är ju faktiskt en
väldigt skön tid!

Jag och Lucky har varit på våran morgonpromenad i det härliga höst regnet..
(sommar smakar fel i mun när de är såhär kallt..)
Han har små svarta lockar över hela öronen och han ser ut som ett litet blöt djur..

För några dagar sen så ringde "min" tandsköterska angående min andra visdomstand
som ska ut.. Snart är ja väl så o vis att mitt hår automatiskt blir blont..
Usch hemska tanke, ja som inte passar i blont!

Back on track.. De ja skulle komma till var att när hon ringde från dolt nummer trodde ja
som vanligt att de var min mor, eftersom hon har dolt nr från jobbet,
inte många andra ringer från dolt nummer..
(jo okej, ja skulle kunna räkna upp några till) men ialla fall,
ja satt och tittade på extrem home makeover, och grät floder för att sonen i familjen hade
dött i en bilolycka ett år tidigare, han var organdonator och en 16årig tjej fick hans hjärta
så hon kunde leva vidare, ja man behöver inte vara speciellt blödig för att få en tår i ögat,
och vid det tillfället hade ja massor men ja lyckades snörvla fram:
Hej de är Ulliz, och tandsköterskan å ja började disskutera min lyckligt ovetande tand
som snart har tuggat sin sista potatis!

Ja ska svälta mig hela dagen som sist, och när ja är så nära att ja ser döden i vitögat,
då får ja ta mig en sked kräm!
Yeeesss tänker ja då, tills ja inser att krämen är påväg upp igen..
Ja så var de sist i alla fall, ja tålde inte mina smärtstillande,
och fick knapra alvedon istället, men som man brukar tänka folk har varit med om värre..
(ELLER HAR DOM VERKLIGEN DE?!)

Lucky hatar alla brevbärare, eller alla som försöker öppna våran brevlåda,
eller våran dörr utan tillåtelse, från mig eller Kim.
Det tycker ja är bra nästan hela tiden, men brevbäraren kämpar ju
med livet som insats att ändå trycka ner reklam, post och räkningar genom den
trånga brevlådan.. Ja har till och med satt upp en skylt på dörren..
Varning för hunden!

Men ingenting skrämmer våra brevbärare.. Räkningarna kommer ändå..

Ja passar på att lägga in en bild när Lucky är som farligast..!


1,2,3 nu äter ja upp dig!!! MoRRrrrr
Det riktigt glöder i hans ögon!
Amstaff, Pitbull, rottisar och doberman släng er i väggen!


Egentligen är ja ju världens snällaste hälsar Lucky
som älskar att mysa och bara pussas i soffan!

Nu är de extrem home make over!!!

Hej Hej!!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Haha jag har också bara en, de andra hundratolv är inte mina :)

2009-06-10 @ 11:24:01
URL: http://www.exxa.se
Postat av: kim

du är allt rolig mitt lilla hjärta! puusss

2009-06-10 @ 11:57:36
Postat av: Elisabeth Odö

Hej du där, du skriver jättebra smilbanden åker upp trots det gråa/tråkiga/rengnväder. Hoppas att du har haft det bra på jobbet

Tjingiling Ma

2009-06-10 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0