Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööör!

Idag ska jag städa i ordning inför festen imorgon, jag ska laga en god tacopaj till mig och
Kim till middag, plus att ja ska köpa mina födelsedags presenter från Kim
på pralin butiken om de blir som ja tänkt.
(Den heter Pralin men de är en inredningsbutik..)

Jag har redan fått den nyaste platttången utav Kim som man även kan locka håret med,
så imorgon har ja inga ursäkter till att inte vara topp fin i håret..
Kim ska hjälpa sin mamma, hennes man och kims lillasyster att flytta
imorgon och jag ska jobba, så vi får städa klart ikväll så det inte blir stressigt imorgon.

Så på lördag är det fest här hela kvällen för våra vänner.. Kommer bli grymt kul!
Ja ska lägga upp bilder sen på söndag, då ja även kommer firas utav familjen..
De kommer att bli en toppen helg! Wiihhuu!

Nu ska ja snart åka med Anna-Maria in till älvsjö så ja ska studsa in i duschen och
göra mig i ordning, å gå med Lucky en gång till innan jag åker.. 


Har ni tur kanske ja uppdaterar bloggen lite senare också, mellan allt fixande.. = D





Bilderna har inget med inlägget att göra, men hon är bara så söt, min förra medryttar häst
Dancer, som tyvärr fick avlivas förra året..
Tänker på henne väldigt mycket ibland! Det var Steffis fina häst, som ja fick chansen 
att lära känna!  




Kim gillade också Dancer och fick pröva att rida, de gick sådär
för Kim men Dancer skötte sig, hon var världens snällaste!

Nu går hon säkert runt i lugn och ro och betar på dom evigt gröna ängarna
med en massa andra hästar. Utan någon smärta!
Saknar dig fina fina Dancer!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Grattis Grattis på födelsedagen vi ses snart över en kopp kaffe Kram Kram Mamma & Pappa

2009-06-14 @ 11:25:32
Postat av: Mikaela

Vilken söt häst!

2009-06-14 @ 17:13:36
URL: http://www.melan-tingeling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0