Grym helg!

I lördags hade ja som sagt fest, det blev väldigt bra.
Jag längtade inte i onödan efter den dagen..
Mycket skratt, sång, och lite dans.. = D Jag blev väldigt glad över att storebror kunde
komma de här året! Förra året var syster med, hon kunde inte i år.. 
men de får bli nästa år eller en annan fest.
Iofs vem har sagt att man bara får ha fest när man fyller år?

Det håller vi oss inte till.. Inte jag och mina vänner i alla fall!

I går (söndags) firade vi med familjen, jag var väldigt trött och ganska sliten,
så ja var nog ingen bra värd just då.. Men tur att min släkt är självständiga,
så allt gick som på räls ändå..

Jag har fått massa fina presenter! Tack så hemskt mycket allihopa! 


Massor av vin och sprit av mina vänner, och fina blommor av familjen, 
(David du räknas till familjen)
Pengar fick ja också, Sverige - Danmark matchen utav Anna-Maria och
en jätte söt kopp som ja så gärna ville ha..
Men hon har gett mig aldeles för dyra presenter så nu är ja skyldig henne i en hel livstid!
 

Jag kan fota mina fina presenter lite senare idag, när det ges ett bra tillfälle..
Så får ni se alltihop med egna ögon..

Bilder från festen

Lucky, en "liten" hund med ett hjärta utav renaste guld!

Min vackra Jessi!

Systrar för alltid! <3

Jessi och Lina

Lina och jag i mitten, Madde på vänster kant, Therese på höger..


Lina och Madde


Världens bästa Anna Maria!

Monika, Anna Maria och Jessi

Mina älskade pojkar Kim och Kiffen (min storebror)


Storebror och lillasyster!

Några utav gänget och Södertälje maffian på Flamingo!

Jag och mina flickor

Sötaste pojkarna!

Värd paret!


Det var ett litet utbud utav vad som skedde på min 21års kväll..
Tack snälla alla ni som var med och ville göra min födelsedag så underbar!

Ett speciellt tack till min älskade Kim, som ställde upp hela helgen och fixade.
Han gjorde tårta, var ute med Lucky, diskade, städade och förberedde!
Kim jag älskar dig föralltid du är underbar rakt igenom!

*Puss från din sessa*



 


Kommentarer
Postat av: kim

vill alltid vara en bra värd för dig gumman!



när jag är värd för dig så visar jag vad ja förväntar mig av dig nästa gång jag har en tillställning och du ska vara värd ;)



puss älskar dig hjärtat!

2009-06-15 @ 12:45:10
Postat av: kim

skojade bara älskling!

du skriver jätte bra och det var en super trevlig kväll! så detta måste vi göra om flera gånger gumman!



2009-06-15 @ 12:50:11
Postat av: Jessica

Åhh va fina bilder du lagt upp!!

de va verkligen hur mysigt som helst i helgen :)

och min lilla syster har blivit lika gammal som mig!!!

hahaha va bra du skriver allt oxå, en riktig bloggare har du blivit! ;p puss puss puss puss puss puss

älskar dig! systrar för alltid <3<3<3

2009-06-16 @ 20:40:40
Postat av: Åsa

Det var jättetrevligt Ulliz och du var en fantastisk värdinna. Kims tårta var den perfekta lunchen, så kanske man alltid skulle göra...inte äta innan ett tårtkalas :o)



Ses ikväll!!

2009-06-18 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0