Jag tror på ett liv före döden!

Varför vänta på att något ska hända efter man dör?

Det som kommer efter får väl vara en bonus, så tycker ja iaf..


Jag kommer utbilda mig på två nya avdelningar i sommar och i augusti kommer ja jobba massor..

= Det löste sig altså med arbetstiderna.. = Yeeeessss weeeiiiihuuuu!


Herr nilsson (Lucky) kommer få vara med sin pappa (Kim) på jobbet i augusti,
hur det kommer börja eller sluta det kan ja ju inte svara på nu
men när han varit med morfar (min pappa) på jobbet har han skött sig helt

enligt regelboken.. Så ja tror inte han stökar till så mkt på det nya kontoret heller..

Lucky brukar faktiskt vara en ganska skötsam herre, förutom när han tröttnat på de..
Vilket brukar hända några gånger per dag, när vet man aldrig..
(men annars vore de ju inte så spännande)


Här sitter Lucky i egen hög person och åker buss.. Med mig såklart..
Vi har sagt att han inte får åka själv förän han är fem år..

Ja funderar på om ja ska vara duktig idag eller om ja ska vara en slappfis..
Ja säger till när ja bestämt mig för de är ett ganska tufft val..


Huuu vad ja inte vill ta fram den dumma, tråkiga, fula och allmänt dryga teori boken.

Men ja måste å när jag måste något så är det roliga med själva grejen genast som bortblåst! 

Vill man få någon att göra något man vill, så måste man få personen att tro att de är för 
deras eget bästa, som att vissa människor väljer cyckeln istället för bilen,
de är grymt bra och nu när alla tjatar om att det är för
naturens bästa så behöver dom inte längre skämmas för den riktiga anledningen:
Att dom inte har råd att ta körkort, att dom inte har råd att köpa någon bil och sist men
inte minst skulle dom utav någon händelse ha råd att köpa en bil
så skulle dom absolut inte ha råd att tanka den..

Vilken kropp man kan få om man cycklar överallt istället,
men vilken tid det skulle ta för mig som blir anfådd efter att ha klättrat upp på sadeln..
Förr i tiden var det inte så de vill ja lova..
Men ja ska köpa en schysst cyckel kanske till å med en stört kruka,
sen ni ska ja trampa iväg..

(Till bussen altså.. Cykla skulle ta för långtid..)



Dagens ordspråk:


Säg inte allt du tänker, men tänk på allt du säger.   


 

På återseende
  


Kommentarer
Postat av: AM

Vilken fin bild på Lucky! Kram!

2009-06-09 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0