Nu är ja helt slut!

Idag har de varit mycket på jobbet, och solens allra längsta strålar tog sig in igenom
våra enorma fönster bara för att retas lite och visa vad vi går miste om när vi jobbar
inomhus.. Jag kände mig inte bara retad utav strålarna, ja kände mig mobbad!
Ja vill ju ligga ute på en strand, höra vågorna och måsarnas skri..
Men när ja var ledig igår så blev det minsann inget vatten och inga skrin från några måsar..
Nope för då passade fröken Ulrika på att spendera några utav hennes slantar på lite kläder,
skor en ny väska och solbrillor mm..
Jag var hos tandläkaren och täppte igen ett hål, ja jag vet att ja måste lära mig borsta
tänderna bättre.. Inte äta mindre sötsaker utan att lära mig borsta bättre.. (Eller nått..)
 
Kim bjöd mig på lunch också, jätte gott högst uppe i Åhléns, där hade vi utsikt över hela stan
och över en massor av kontorsråttor också som irrade omkring för att hitta något gott att
spendera lunch pengarna på..

Imorgon är det fredag, ja jobbar kväll men ja tänkte försöka suga i mig lite solig C-vitamin innan i form
av solning på gräsmattan.. Sen på kvällen hade ja och Anna-Maria tänkt oss att äta en bit mat i Herons city,
finns ju en massa najjs mat där.. 
Sen jobbar ja 11:30-20:30 lördag och 9-18 söndag och då blir det nog inte mycket mer än just jobb.. 

Lucky är fortfarande på semester med mina föräldrar (hans mormor och morfar) i Hassela,
och känner jag honom rätt så ligger han där i skuggan bakom husknuten och luskar 
på något bus som han kan hitta på när han är hemma igen.. 

Kim och ja hade tänkt att sätta oss i solen på balkongen en stund och bara njuta av solens
sista värmande strålar innan den åter går ner för dagen.. 
Ja känner dessutom att ja måste äta typ nyss, för att inte bli allt för otrevlig..
= Jag är otrevlig just nu! Mitt blodsocker har nått en allt för kritisk nivå och min mat och
sov klocka vrålar att de är dags att gå här ifrån för att skänka min kropp lite föda!

Så de är precis va ja tänker göra!
 
 
Kanske ngt sånt här?! Denna bilden är från när jag och Jessi var på en urgröpningsfest..

Det fanns korvshots med vodka i, man skulle sätta senap och ketchup på handen
sen skulle man ta spriten som var i den urgröpta korven dricka den, äta upp korven
sen slicka bort senapen och ketchupen..  Mums!
Eller typ inte alls.. Det smakade skit!


Braa tack heej!

Kommentarer
Postat av: Marina

hahaha..en sån fest skulle man ha..fast dricka vodka ur en urgröpt korv låter inte så gott:)

2009-06-30 @ 21:30:19
URL: http://www,justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0