Shoobree!

Idag har ja jobbat, sen var pappa och ja å handlade, jag övningskörde hem och de gick strålande!! Såklart!

Imorgon jobbar ja tidigt sen ska vi hämta Lucky hos mamma och pappa, pappsen har haft me Lucky på jobbet så ja har kunnat jobba dag och även imorgon.. Men det kommer att behövas för nu ska ja snart dra ut min andra och förhoppningsvis sista tand.. Ja var hos tandläkaren igår och fick detta underbara besked.. Inte nog med att den ska ut, utan att den ska dras ut två dagar innan midsommarafton. Jaja, de blir nog bra ja slipper få ont när ja blir äldre..

För då har ja väl inga tänder kvar, om de fortsätter i den här takten, och inga pengar heller för den delen, för inte fan är de gratis iaf! Sen ska ja laga ytterligare ett hål och sedan ska ja till tandhygenisten för att lära mig att använda tandtråd tex..


På lördag ska jag och Anna-Maria på Sverige - Danmark men först ska vi träffas hos Kristiina och äta lite grann..

Med jobbet, ev kubb blir de oxå om det inte regnar för kraftigt..


Söndag blir de jobb..

Nu ska ja snart upp å ja och Kim ska gå till kojjs..


Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0