Idag = En Wii dag

Jag och Lucky har varit ute på en skogs promenad, vi har kastat tennisboll = Jag har stått still och kastat å Lucky har sprungit och hämtat.. Anna skipper tycker säkert att det borde varit tvärtom, att jag skulle springa å hämta och att Lucky skulle ha kastat, men nu eftersom han inte kan kasta tennisbollar så håller vi oss till det mest normala alternativet..

Jag ska ut och köpa ett Nintendo Wii nu, Kim ska köpa en fit grej till mig så jag kan träna också, ngn slags platta så man kan göra step up på å "åka" snowbord också, våra dansmattor har vi ju använt så mycket, att dom nu är så utslitna att det är dags för något nytt. (använda 1 el kanske 2 ggr = aldeles för mycket) 

Efter det ska det hem och lagas mat, för att sedan gå ut med Lucky igen, sen tänkte jag städa lite och sen göra mig i ordning för att dra in till stan med Anna-Maria för att köpa lite vackra orkideér, och lite annat också så klart.. 
Vi brukar komma igång så att vi/jag åtminstonde bränner några tusen..

Sen ska jag och Jessi ut och oooaaa hela natten, i alla fall till tolv när mitt sista tåg går hem..   

Nickel Creek är ett otroligt grymt bra band, och dom ska ni absolut lyssna på! 

Ja jag får pengar utav dom för att jag skriver så, eftersom jag känner alla i bandet..
(Eller något i den stilen, eller inte alls något i den stilen..)

Nä nu är det verkligen dags att slå slag i sak!
 
I helgen ska jag jobba, men de betyder ju inte att de inte blir utgång!
Finch Fuck har fyllt år och det ska givetvis firas med buller och en bong.. (Ehh..)
Detta evenemang sker på lördag, på söndag kommer ja se ut som en härjad get
för att dra upp till jobbet vid klockan åtta och komma hem till klockan 21:30, oohh så ja längtar! 

See ya woulden´t wanna be ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0