Nerför kommer man ju alltid...

Ja å de har jag faktiskt gjort varenda gång jag tagit mig uppför en backe.. Kommit ner alltså, sen om det har blivit lite försöktighets åtgärden på vägen är ju en sak.. Jag har minskat dramatiskt på plogandet i allafall och därmed tagit mig ner för branterna med större värdighet än innan.. Känns bra.. Idag är det lite mulet, men det är nog bara för att det var så fint igår och vi alla fick lite färg i ansiktet.. Jag och Alva var och badade i poolen igår och jag gick för första gången i mitt liv i foppa tofflor i djup snön upp till hotellet med min lilla slädhund, för att jag glömde skorna där uppe efter skidåkningen. 
Idag börjar angeltävlingen och halva hälsinglands befolkning kommer att befinna sig på "Hassela sjön" för att fånga upp havets små liv.. Sedan kommer även dom upp till Afterskin det betyder att det kommer gå vilt till där uppe idag.. Vi ska till hotellet senare idag för att avnjuta en thaibuffé.  


De var allt för idag.. 

Tack å hej  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0