Snart bär det av!!

Jag åker till hassela imorgon för att åka skidor, softa och gå på after ski!
Åå va det kommer bli mysigt!

Men Kim fick inte ta ledigt och det känns jätte jobbigt! Jag som är så kär och inte vill vara 
utan honom! Han är den finaste av alla män på jorden och jag älskar honom såå!
 
Men en utav mina favorit killar får jag i alla fall ha med mig..

Gissa vem?

Joo Lucky of course! Kan ju iofs inte vara så svårt att gissa eftersom jag redan skrivit det i ett annat inlägg..

NU tänkte jag städa och snart äta lunch och fixa lite mysigt till Kim så han blir glad när han kommer hem..

SEN ska jag jobba ikväll..

I HELGEN fick ja slita som ett djur, vi hade behövt vara många fler som jobbade för vi fick slita enormt,
för det var stort kundtryck och väldigt dåligt påfyllt så vi fick springa ut på kajen hela tiden för att hämta varor
till våra kunder, så igår hann vi inte med mycket annat. Men vi som var där gjorde i alla fall vårat yttersta!


Mer än så blev det inte idag!

Tack å hej

Kommentarer
Postat av: kim

du glömde skriva om att vi har tvättat lucky...

2009-03-09 @ 15:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0