Fullt upp!

Det har varit vindstilla på bloggen nu ett tag.. Det har suttit ganska långt ner på min "prio" lista att ta mig tid att skriva,
men idag kände jag att nää fasiken nu kan ja inte låta er lida längre..

Detta har hänt:

Kvinnan ja nämde i mitt förra inlägg har inte tagit kontakt med mig eller Kim igen.
Hon svarar inte när ja har gjort några tappra försök att ringa upp..
Så nu låter ja ödet bestämma om jag någonsin får reda på vem den mystiska Maj Sv****** är..

Jag har inte någon visdomstand kvar på nedre tandraden, det kändes inget vid tandutdragningen, ja fick
lugnande innan och låg mest och varavade ner en stund på operationsbänken, det knakade, knastarade och sågades men det kändes inte och det var mitt ända krav..
Jessi min trogna vän följde med och höll handen (dock inte under operation då hon inte fick vara med)
men det var hennes arm jag låg på under uppvaknandet, hon var underbar och ett grymt stöd före och efter operationen.. Tack du är bäst tjejen! Kim bytte av henne i Slussen och tog mig till gullmarsplan där vi skulle hämta smärtstillande på apoteket och väl där höll ja på att svimma och vi ringde mamma och pappa för hämtning. 
Jag fick ju inte äta på fyra timmar innan eller efter = inte på 9h.. Ja var så grymt hungrig och när ja väl hällde i mig en fruktdrink som mamma gjort så spydde jag, kunde knappt gapa pga alla stygn så de gjorde ont..  

Men nu är de klart, och nu är det mkt bättre, men det är ett stort "tomrum" med spretande stygn, som tydligen ska växa bort.. 

Sen hade jag varit så stressad över allt med tanden att jag fick magkatarr och hade väldigt ont i flera dagar.. 
Men efter ett besök hos läkaren och ett apoteksbesök senare så började de att arta sig.. 

På valborg så var det grillfest med gänger på Madde och Anders baksida, det var jätte trevligt och vi tjejer gick och kollade på majbrasa nere vid Maren och det var massor av folk och fyverkerier. 

Sen dagen efter de så bar de av till nästa fest och då var det storebror som fyllde 25år och hans kompis Niklas likaså så att dom smällde ihop det till en 50års fest, det var trevligt med musik, dans och grillning.. 

Jag håller på att ta körkort, men Sten min körläraren jobbar inte heltid så ja hoppas att jag får ihop tillräckligt med tider för att finslipa lite tekniker så ja kan ta körkort innan Juli.. För nu är det dags.. Det vore så galet skönt i sommar att bara köra runt, och att jag och Kim kan ta bil upp till Hassela och till hans farmor och farfar, slippa ta tåget och bussar med Lucky som inte alls gillar att åka kommunalt.. 


Nu tillbax till framtiden:    

Idag ska jag och Lucky åka till mamma och pappa, där vi ska sova över, men jag och Kim ska shoppa först och äta middag med Matilda som träffar Kim för första gången. Sen ska jag och Kim gå på bio.

Imorgon är det personalfest på kvällen, där vi ska grilla och ett band kommer att spela oxå.
Kommer att bli riktigt kul!

På Lördag så är det Bitte (min farbrors sambo sen typ 20år tbx) som fyller 50år, det ska firas med pop/hård rocks tema 
och Anna-Maria tycker att ja ska vara Kelly Ossborn och varför inte, vi är väl lika? Heheh

Det var faktiskt en grym idé!

David ska få förgylla Luckys lördags kväll och dom kommer säkert hitta på en massa bus..


Puss och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0