Godmorgon!


Lucky som liten bebis! (okej valp då..)

Underbara Lucky! (min och Kims hund)

Han har sovit med mig hela natten, han lägger sin mjuka varma lilla kropp precis in till
min, sen så sover vi så hela natten!
Lucky betyder oerhört mycket för mig och Kim, 
han välkomnar alltid lika glatt när man kommer hem, han sitter bredvid och lyssnar när
man behöver någon som tröstar,
han sitter helt stilla om man behöver någon att hålla om, han sover vid min sida när Kim
är borta så ja inte ska känna mig ensam, 
även när regnet står som spön i backen är vi ute och prommenerar, 
han i sin lilla blåröda overall, jag i mina randiga gummistövlar och rosa regn jacka. 

Ja du Lucky vi skulle inte klara oss utan dig, vi älskar dig för alltid!   
(synd att han inte kan läsa det fina ja skrivit om honom nu..)
 
Idag ska ja lägga min energi på att fixa klart här hemma, fast det inte känns som att de kan bli klart,
för så fort ja börjar känna mig lite färdig, så ska ja laga lunch och då blir det disk, sen går ja och
Lucky på promenad och då rasar all sand av honom och ner på golvet = dags att damsuga igen
för snart går det nog inte att (sand) slipa ner golvet mer för då kommer man väl ner genom parketten till betogen,
och tillslut kanske vi ramlar ner till gubben som bor under.. Uhh de vore inte ngn höjdare.. Bäst ja tar tag i de här med dammsugningen.. (glömer man ett M i dammsugning blir det damsugning, och de är verkligen inte de ja menade..) 

Nu är det fredagsmyyyysss om det sååå är det sista jaaaag gööör..
Den Olw reklamen hade ja på hjärnan hela kvällen igår och höll på att bli fullständigt galen, men ja 
diggar faktiskt den lite grann för den stämmer ganska väl in på mina fredagar iaf.. Heheh 
Me <3 Chips  

Idag kommer Anna-Maria hit och vi ska ut och göra Södertälyeah osäkert..
(som om det inte vore nog skrämmande saker här redan..)


På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0