Idag är det fredags myyysss!

Jag var ute med Lucky längst kanalen idag och träffade två väldigt intressanta människor.. Mer om det vid ett senare tillfälle.. Nu blir det bara ett kortis inlägg då ja snart ska iväg och käka middag vid kanalen med "mina" grabbar Kim och David.. Jag har solat lite idag och lyssnat på musik, rakat benen, noppat mina ögonbryn (nu är dom perfa!)
och fixat till mig lite. Så nu är jag redo för en god middag med trevligt sällskap..

Imorgon ska jag på tjejmiddag med några utav mina favorit brudar! Madde å Bu..
Kommer blir galet roligt!
Innan det ska ja iväg och slita för brödfödan
(snarare mina shopping vanor, men de behöver ju ingen veta..)

Nu ska vi iväg..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0