Jasså du.. Du säger de..

Idag blir det åka av.. Sten och ja ska öva på motorvägen idag, jag har kört ganska mkt motorväg innan så det känns inte så himla närvöst, men aldrig med en sten i framsätet.. (Ja han heter faktiskt så..) Så vi får se hur det går..
Efter körningen så ska ja ut med Lucky och sen ska ja käka, packa och sticka till jobbet..

Imorgon ska jag åka och träffa min vackra Jessi i stan och busa lite och äta lunch. 


På fotot: Jessi

Sen på kvällen ska jag, Kim och David grilla och ha myyyssskväll så som vi brukar, bara sitta och skratta i timmar och spela spel och sånt..


David efter ha blivit slagen utav en hockeyklubba på näsan, och vid ögonen.
Tycker ni David ser illa ut skulle ni sett den andra killen.. (muhahah)  

På lördag och söndag blir det jobb.. Men ja kan tänka mig att gänget ska samlas och kolla på 
melodi festivalen tillsammans..

Ååå vad ja längtar till körkortet är klart! Så ja och Kim kan köpa en bil och
ja kan köra till jobbet, och åka ut till landet när ja vill,
och hämta Kim från träningar och sånt..!

Weeeii

Nu är jag redo! Dags att satsa tills allt är klart!!

Nu ska ja hoppa in i duschen och laga lite mat som jag ska ha till senare..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej, förlåt om jag inte svarat tidigare! SÅ kul att höra från dig! ;D



Hur är det med dig? Vad gör du nu? Självklart borde vi träffas! Vi får höra av oss! Försökte hitta dig på facebook men har du inte det?



Jag fyller sjutton i augusti, sluta snart ettan på viktor rydberg gymnasium :)



lycka till med körkortet så ses vi förhoppningsvis inom en snar framtid puss

2009-05-21 @ 15:21:18
URL: http://aliceg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0