Just nu..

Jag har precis varit  ute med Lucky i över en timme, jag har skurat kökskåpen, jag har tvättat, jag har rensat och kastat, och jag har diskat.. Nu är jag helt slut.. Jag känner mig lite irriterad för tillfället.. Jag tänker inte blogg blotta mig allt för mkt så det räcker med en utav anledningarna.. 
Jag hade ansökt om heltid över sommaren, detta året gjorde ja det verkligen i tid oxå..
MEN jag ska tydligen bara få några strö dagar.. = ja kommer inte ha råd att ha Lucky på dagis = ja kommer inte kunna jobba dom ströiga dagarna utan bara mina fasta tider om ja ens har kvar dom över sommarn! Ändå hade dom anställt TRE personer som fick 30h kontrakt i veckan. Istället för att ge oss som redan kan avd mer timmar, vi som alltid ställt upp när dom ringt samma dag för att kolla om vi kan komma in på ett 3-4h pass..   

Nu är det försent att söka annat, hade dom sagt till i tid hade det inte uppstått ngt problem!

                                                                     = Jävligt illa!!! 

                                      (Jag tänker inte ge mig utan en jävligt vettig förklaring!)

Jag saknar Kim väldigt mycket just nu för det finns en hel del saker ja skulle vilja prata med honom om, som ja egentligen inte kan ta med ngn annan.. Angående en vän till oss som allt för ofta beter sig som en idot mot mig!
Ja är så förbaskat jävla trött på hans sätt att nedvärdera andra speciellt mig!!
Jag ruttnar inombords på hans ytterst dåliga beteende mot alla i sin närmsta omkrets!
Ibland får ja god lust att skicka på han en känga!!
(Anledningen till att det inte hänt ännu är för att ja inte äger några..)

Kvällens underhållning PÅ TV är extremt tråkig.. Suck ta me fan!
Får väl kolla om ja kan damma av ngn gammal dvd vi har hemma å kolla på den istället för typ *nyheterna* eller *mitt liv som robot*..

Nu när jag fått sprida min väldigt negativa energi så kanske ja kommer kunna må lite bättre..

Imorgon blir det förhoppningsvis utgång..

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: AM

Ja, Ulle-bull! I morgon blir det utgång! Kom precis hem, nästa gång måste du följa med. Men i morgon, i morgon, då har vi kul! Ska bara sova ut först men vi hörs vid lunch.



Många kramar och titta på Morgan Pålsson så känns allt bättre, Kim är snart hemma igen! Kram!

2009-05-23 @ 03:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0