Ja känner lite såhär..

Jag vet inte om de bara är vänner som läser min blogg längre eller om de är personer som bara håller på att kolla upp vad som händer i mitt liv för att dom inte "vågar" ringa och fråga själva.. Personer som hellre frågar ut mina vänner om mitt liv för att dom själva skiter i att höra av sig.. Jag tror att denna person mkt väl vet vem HON är..! Sluta läs min blogg då tack eller så skaffar ja en ny där bara vänner får tillgång för min blogg finns inte till för snokare.. Alternativet är att prata med mig! Men ja kan inte lova att ja väser och bits! 










För er andra:

Jag jobbade på drottniggatans lagerhause idag sjukt kul! Vilka toppen brudar! Massor med folk och massor att göra, precis som ja vill ha de! Har fått fler tider där, ja fick se i pärmen där chefen skrivit upp mitt telefon nummer och namn och där stog de Ulrika jätte duktig extra tjej! Bra läsning måste ja säga!! Plus att hon sa att hon skulle ringa mig i första hand om det kom upp några tider! Jag var som handen i hansken där! Imorgon jobbar ja på farsta med elit gänget! Dom bästa av dom bästa! Min helg kommer bli grym! Dessutom så jobbar jag lagom långa dagar! Längtar!!

Nu ska ja över till mamma å pappa och kolla på idol med min bror och hans sambo Åsa. Sen ska jag och Lucky hem och sova, Kim ska kolla på han och hans hockey lags match sen ska dom ut i sthlm.. Kul för dom  då..

Heippa


Kommentarer
Postat av: Vickan

Shit brüden. Det är ju värsta utmaningen att läsa din blogg:P

Spännande med en snokare!



Pussar

2009-11-28 @ 16:46:04
URL: http://laelectrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0