Okej jag förstår att ni är nyfikna..

Många undrar hur de är på nya jobbet.. Skulle ja bedömma såhär efter två korta arbetstillfällen skulle ja använda orden helt okej.. Jag hoppas bara på att de blir bättre när man kommit in i uppgifterna och vet vilka ramar man har att röra sig i så man slipper fråga hela tiden.. Jag har fått klättra på stegar (läskigt för mig som är höjd rädd..) jag har fått skurva golvet ute i hela butiken, dom har ingen städerska utan städveckor uppdelade på personalen, jag har oxå rensat ett fynd bord och byggt en fynd hylla istället där för mkt grejer skulle upp på förliten plats, jag har fått kasta skräp, satt upp skyltar och fått svart på sammanlagt typ 5 kundfrågor.. 
Mer har inte blivit.. Men nästa vecka ska ja få lära mig kassan.. Det ska bli kul.. 

Så nu vet ni om allt spännande som hänt hitills.. = P


Idag ska jag å LBF (Jennie) sitta i utvisningsbåset på Spaif´s hockeymatch och släppa in alla stygga som fått utvisning.. Kul kul.. Då får ja äntligen höra lite mer om vad som hänt i London.. Nyfiken..

Imorgon kommer Kims pappa och farfar på besök från västmanland.. Dom ska hjälpa oss att måla alla snickerier i den nya lgh.. (Fönster, tak, element, inne i köksskåpen) Vi hoppas även att han har slipat väggarna så vi kan börja grundmåla dom oxå.. Vore så skönt att få komma en bra bit påväg, för första december ska vi bo där.. 
Snart måste vi börja packa alla saker, ta vårat pick och pack från Södertälje till våran nya underbara lägenhet.. Även om jag kommer att sakna den vi har idag oxå.. Ja älskar den verkligen och hade den legat i sköndal el närmare stan så hade vi aldrig sålt.. Men nu har vi en massa nytt och spännande att se fram emot!
Skönt att allt är klart innan julafton iaf.. För då vill ja bara mysa med Kim och familjen..

Jag ska fortsätta kämpa för en rosaglittrig julgran! Vore as tufft tycker ja.. Men där går Kims och mina åsikter skilda vägar..


På återseende!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0