God förmiddag!

I helgen har det varit mycke fest, bara positivt för ja blev inte sådär enormt bakis som ja brukar, utan ja klarade av att öppna ögonen och känna att livet är bra gött ändå..  = :D

I fredags var det After work med möbelavd på Ikea.. De kom knappt nå folk.. Men Erika och jag hade grymt kul iaf.. Först käkade vi spontan middag med mina föräldrar sen drog vi in till Clarion hotell på skanstull.. Sen käkade vi fylle kebab vid tre på natten när vi var tbx i södertälje.. Ja de var helt enkelt en grym dag!

Igår (lördag) så var de after work med ts (tag-själv-lagret) vi började med att Bowla (inte min grej) sen skulle vi äta ute på restaurang La cocaratcha el ngt.. Kakerlacka på spanska iaf.. Jag kommer aldrig gå dit igen maten dröjde nästan två timmar trots att vi hade bokat bord och förbeställt maten.. Bordet fick vi oxå vänta på så när vi väl fick maten så var alla trötta å hungriga å irriterade.. Inte så lyckat men jag och min älskade Anders hade jätte mysigt! Vi träffades innan och drack lite grann sen drog vi ut efter.. Men eftersom ja ville ta sista tåget hem så blev de inte så sent för mig.. Men jag blev avlöst av två snygga brudar som Anders kände så han hade de nog väldigt bra ändå..  = D 

Idag är det lite förberedelser som gäller inför fixningen av nya lgh...

Puss heeej!   

Kommentarer
Postat av: Andersss

Vi får ta en repris snart! :)

2009-10-27 @ 22:06:43
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0