Vilken underbar dag!

Idag kanske blir den dag då allt löser sig, knutar går upp och ett lugn åter lägger sig som mjuk bomull i min kropp.. Nu kan vi snart pusta ut.. Lägenheten håller på att bli såld.. = Vi kan köpa den vi hade tänkt oss och vi kommer att flytta ifrån Södertälje.. Närmare stan men ändå kommer vi att omges av underbar natur.. Härliga promenad stråk, närhet till vatten, stall, och allmän skog och mark.. Ååå va härligt det ska bli!! 

Vi har haft det väldigt bra här i Södertälje, men nu är det dags att ruska om rötterna lite grann igen..
Varken Kim eller jag är rädd för att testa på nya saker.. Kim har ju längtat till att flytta närmare Stockholm nu ett bra tag och ja som är uppvuxen bara en bit utanför är inte sen att hänga på.. Känns helt rätt faktiskt! 

Alla våra underbara Södertälje vänner kommer och hälsar på oss hur mkt dom vill.. Å vi kommer givetvis att hälsa på dom också.. Så vi kommer ju träffas massor ändå! 

Men ja får inte ta ut lyckan för fort ändå, eftersom att inga kontrakt är skrivna ännu och innan dess vet man aldrig vad som händer.. Men jag vill känna mig lycklig ändå just nu om så bara för en stund. Så får ja ta dom smällar som kommer på vägen sen.. 

Idag gick jag, Madde och Bu med våran underbara hundar på prommenad.. Dom röjjde som bara den.. Så nu har dom fått sova medans vi gick ner och käkade lunch på stan men snart ska vi ut igen alla sex så får du busa ännu mer.. Jag blir varm ända in i själen när ja ser dom springa runt och göra lyckorus och hoppa och leka så lyckliga.. 

I veckan ska ja jobba alla kvällar men sen är ja ledig fre-sön och på lördag ska vi ha tjejkväll.. Myyyssigt!!

  
Här kommer lite sköna bilder..








Sist men inte minst kommer min vackra älskade pojke Kim!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: LBF

TACK BBF! gullig bild. du får skicka alla från den kvällen. skulle vara kalas. ses ikväll! love

2009-10-07 @ 14:24:42
URL: http://jenblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0