Godkväll!

I torsdags var jag på kräftskiva med jobbet, Wallmans salonger var där och uppträdde de var toppen!
Jag fick sjunga när en tjej från wallmans kom fram till mig med micken, ja sjöng himlen runt hörnet..
Efter att ja fått sjunga en stund så fick ja massor av beröm från mina kollegor på jobbet.. Kul!

I lördags var jag på Maddes 25års fest! De var jätte trevligt!

Idag var Kim och jag på visning.. Lgh var jätte fin läget underbart och den hade balkong..
Ny renoverat badrum, nytt kök, ombyggd så det finns stor klädkammare.. Men de var mkt folk på visningen och det känns inte som vi har någon chans.. Men då får man hoppa på nästa istället.. Det finns så många fina lägenheter.. Men sen vore det himla skönt att ha sålt våran först också så man inte behöver vara orolig över att den inte skulle bli såld..

Ska upp å jobba imorgon så nu är det dags att gå och sova..



Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: V

Hade det varit jag hade jag aldrig lämnat tillbaka micken:P

Lycka till på teoriprovet!



Puss!

2009-09-23 @ 08:28:48
URL: http://laelectrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0