Hello!

Idag har jag varit och kört med Sten.. (Min körskole lärare) Han var väldigt tuff mot mig idag, nästan lite irriterad å inge beröm fick ja heller.. Aja.. Ja hoppas på ett körkort innan jul i alla fall.. Mammas lilla unge har trampat på en glasbit, förra lördagen när vi hade hundvakt.. Så de har blivit en massa tvättande, neeej fy inte slicka och bandagerande.. Men när det plötsligt började se riktigt bra ut så fick Lucky fukteksem på tassen.. Han blev aldeles röd och det började komma vätska, så ja var till vetrinären igår och ja fick recept på salva och tabletter, som ja ska hämta ut idag.. Han har dessutom fått en tratt runt halsen som han ska ha när vi är inne.. Stackars lilla Lucky.. Sen fick ja köpa en sko han ska ha på sig när vi är ute som kostade två hundra kronor.. Allt hos vetrinären med mediciner gick på runt tusen kronor och så fick jag och Lucky åka dit med taxi också som gick på två hundra kronor enkelväg.. Jaja allt för att våran lilla ängel ska bli bra igen! Lucky ser ut lite som en blomma med tratten tycker ja.. Men den är inte lika mjuk som en blomma och det får matte och husse minsann känna på när han trycker sig mot benet och dunkar i med flit när han går förbi för att markera att han inte gillar den!

Annars händer inte så mkt.. Ja har jobbar väldigt mkt och jobbar sex helger i rad, och har därför bara kommit hem sovit och dragit och jobbat så därför har bloggen varit de sista jag har hunnit med..

I lördags var vi på fest hos Palmen som fyllde år.. Väldigt trevligt, det spårade lite på slutet när dom flesta skulle hem från krogen men vi hade en jätte rolig kväll iaf..

Jag har hamnat i flytt tankar igen.. Dom kommer och dom går.. Men oftas går dom över.. Men de handlar mest om att de är så långt till stan, och stackars Kim får pendla så långt.. Men vi trivs ju så himla bra här i Södertälje för övrigt.. Vi bor i det bästa området i en väldigt mysig lgh men ändå.. Mycket vill ha mer som man säger..

Nu ska ja och Lucky ut och gå..

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

pappa och jag har varit ute och ätit en bit mat och nu är det bara att kasta sig i säng. Hoppas att Lucky blivit lite bättre.Det är väl bra att Sten finslipar det sista inför uppkörningen.

Ha det Kram Kram

2009-09-02 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0