Idag blir det en härlig dag!

Jag har damsugit diskat och bäddat sängen.. Så nu är det fint här hemma.. Igår var jag och Erika och shoppade.. Ja köpte några klänningar och två tröjjor och jag är väldigt nöjd! Jag och Erika hade en toppen dag igår en spontan tjej dag.. Kim var sjuk och var hemma med Lucky och vilade hela dagen.. Det behövde min krassliga lilla stackare.. Snart ska ja möta Erika och fika (ja jag vet de rimmade..) Lucky ska ut innan de, ja märker att han blir väldigt rastlös så fort han inte får vara ute och gå en längre prommenad.. Det är så jobbigt när de är så blött ute för det tar sån tid när man tvättat hans sko tills de att den torkar..


Men idag ska jag och Kim äta på Fridays med ett gäng kompisar till han.. Därför ska ja ha en utav mina fina klänningar på mig.. 

I helgen jobbar jag på som vanligt.. Det ska bli otroligt skönt sen när ja kommer vara ledig en helg! Längtar massor.. För då ska vi måla lite här hemma och förhoppningsvis tapetsera.. 



Ha en toppen helg!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Apropå lerig... Jag är nu hemkommen från fjällvandingen. Fredag ösregnade det hela tiden vi var leriga upp till midjan efter att ha vandrta/vadat/ätit ute i ca 6 timmar puh puh. Vi la oss kl 20 efter att vi lagat och ätit mat. Jag berättar mer om det när vi hörs. Hoppas att Lackys ntass är bra nu. Kram Kram

2009-09-07 @ 09:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0