Idag tog jag körkort!!

Det ska bli en bra vecka! Kim och jag bestämde att vi ska få ett bra pris på lägenheten och att vi ska köpa den andra lägenheten för ett bra pris och sist men inte minst att jag skulle ta körkort.. 

En bit är på plats och dom andra är påväg.. Ja väntar och längtar med spänning!

IDAG TOG JAG KÖRKORT!!! YEEEEEAAAAHHHHH!!!!!!!

Pappa tog bilen till sitt jobb idag för att han hade bestämt sig för att ja skulle fixa det idag så han kunde lämna över bilen till mig.. Jag hade också bestämt mig för att fixa det idag, så ja gjorde slag i sak.. heheh

Jag åkte till älvsjö och hämtade bilen, Kim kom dit med tåget och vi (jag) skjutsade hem pappa. Sen åkte hela familjen jag Kim och Lucky till kungenskurva och handlade, sen åkte vi på drive in donken och käkade, sen körde vi hem.. Nu har vi varit ute med Lucky och ska precis gå och lägga oss, och jag ska köra till jobbet imorgon!! Wow det är en underbar känsla! Nu måste ja bara lugna ner mig så att ja inte gör ngt dumt! För de vore ju dumt! ; )


Ps. Bilen är till låns i några dagar åtminstonde.. De är annars mina föräldrars bil..Ds

Braaaa tack heeej!

Kommentarer
Postat av: LBF

där haru! :D

2009-09-28 @ 22:35:09
URL: http://jenblo.blogg.se/
Postat av: Erika Hellmark

Det gick ju riktigt bra när du körde hem mig, var inte rädd en ända gång ;)vilken frihet nu med körkort!

2009-10-02 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0