Tjooleeenn!

Igår hände en ganska obehaglig grej.. Jag och Erika var påväg hem från jobbet och Kim skulle möta mig med Lucky.. Jag gillar inte att gå hem själv och sen är det ju så otroligt mycket mysigare att gå hem med sin aldeles egna man också.. Jaja åter till sak.. Jag, Erika, Lucky och Kim står och pratar lite innan Erika ska gå hem, då kommer en kille med utlänsk härkomst av tåget med en stor jävla hund.. Pitbull skulle ja tro men ovanligt stor för sin ras.. Killen börjar först gå förbi men hunden var intresserad av Lucky.. Lucky börjar då morra och skäller till för att göra oss andra uppmärksamma på att hunden var påväg mot oss, Lucky vill givetvis vakta oss och blir irriterad när han inte tar sin hund och går utan han kommer ytterligare närmre oss..

Då säger ja till killen:

Ulliz: Kan inte du ta din hund och gå lite längre bort..
Killen: De är eran hund som håller på
Kim: Ja men du behöver inte komma närmare för de.. Gå här ifrån istället.. 
Killen: Du din jävla fitta ska inte säga till mig vad ja ska och inte ska göra..
Ulliz: Sluta tjaffsa gå här ifrån istället..
Killen: Pratade jag med dig din jävla fitta?! 
Ulliz: (tänder till) Du kallar inte mig för jävla fitta!!! 
Kim: Du säger inte så till min flickvän!
Killen: Jag säger va fan jag vill, eran hund är också en jävla fitta (killen börjar binda fast sin hund i ett träd)
Ulliz: Du kan inte bara gå fram till helt okända människor och kalla dom för en massa saker!
Killen: Säger att han och Kim ska gå en bit bort så ska Kim få se.. 
Ulliz: Jag ställer mig framför Kim och säger högt: Nu ringer jag polisen! 
Killen: Får bråttom att ta loss sin hund och skyndar sig från platsen.. 

Jag gjorde en polisanmälan på den här killen igår.. Ja hoppas verkligen att dom hittar honom innan han hittar oss... För precis innan ja ringde till polisen sa han till Kim: 
Nästa gång jag ser dig så får vi se vad jag gör med dig! 

Jag känner ett enormt stort obehag kring allting, känner mig rädd för att stöta på honom igen och att han ska ha ihjäl mig och Kim och att hans hund ska äta upp Lucky.. När jag ringde till polisen hade dom inga bilar lediga innan det var försent..

Välkommen till Slöddertälje.. Här är poliserna alltid upptagna..   

Vad är ett mordhot och ofredande jämfört med riktiga mord och skottlossningar..?!

Men nu ligger lyan ute på hemnet iaf.. Nu flyttar vi snart ifrån allt skit som händer här och börjar på nytt!
Om vi hinner innan vi blir mördade..


Idag ska jag på kräftskiva med jobbet.. Årets första och antagligen den sista..
Det kommer vara runt tre hundra där och de kommer vara kändisar som uppträder och sen är det disco på våran uteterass på taket efter 23.. Kul ska de bli!

Idag måste ja plugga körkortsteori.. Men ja har tappat mkt av min motivation till körkortet.. Känns som ja ändå aldrig kommer att klara de.. Teorin är så sugande tråkig och ja får bara ångest när ja tänker på de!



Tack å Hej!

Kommentarer
Postat av: V

usch!! sjukt obehagligt. Jag tycker ni gör rätt i att flytta om det är sådant där som händer där hela tiden. Trist att det ska behöva vara så bara..

Kramar!!!

2009-09-18 @ 00:15:08
URL: http://laelectrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0