Tuuuteeellliiituuut!

JAG KLARADE TEORI PROVET!!!

MEN nu måste ja köra en Tony Erving..

Min körskole lärare Sten var lite uppmuntrande som sitt namn.. Han var extremt negativ och väldigt sur idag!
Han klagade på allt och släckte mitt hopp om ett körkort.. Jag har hela tiden trott att jag möjligtvis har en chans..
Men den släppte han ner från 12våningen i en säck med betong rakt ner i havet och lät den sjunka till botten..
(Mitt hopp om att klara uppkörningen alltså)

Såå nu när ja vet att ja inte kommer klara den så behöver ja inte bli närvös.. Eller är de kanske dags
för positiva Sten att snart gå i pension..?? Ja är ganska elak just nu, ja tycker ganska bra om honom på ett
sätt.. Men när han bara är negativ och trycker ner mig så är ja inte så förtjust i han.. Han har nog inte sätt feedback trappan, för allt jag gör kan ju inte vara fel hela tiden.. Eller så är det just de det är..

Jaja herregud jag förstår dig Anna Maria de gör ja verkligen! Det är en enorm stress att ta körkort..
Jag går mest runt nu för tiden och känner mig närvös och stressad..

När vi sålt lägenheten kommer jag vara närvös över att vi inte ska hitta ett nytt hem..
Å klarar ja inte körkortet så måste ja hinna öva och boka en ny tid inom två månader så ja inte behöver göra om provet en gång till..! Suck..

Nä nu måste ja vila en stund.. Ja är helt slut.. Sen ska ja ut en långis med hunden och handla.. Så vi får mat på bordet även idag..

Här är en bild från festen på Bu å mig..



Jag å Madde.. Födelsedags barnet den dagen

Nu ska ja göra annat en stund..

Mossa Grankott!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis Gattis Grattis Det är klart att DU klarar körningen, Visa Sten att DU kan !!! som jag ser det har du redan klarat det svåraste. Kunde Sten tänka sig att stötta dig någon fler lektion innan uppkörningen som du trots allt redan betalt för ?

2009-09-23 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0