Vi har typ bestämt oss nu..

Oj vilka beslut vi människor måste ta ibland.. Kims och mitt stora beslut är just nu angående flytt..
Vi kommer (antagligen) flytta till sköndal.. Där bor mina underbara föräldrar i ett jätte fint radhus..
Det ligger även närmare min mormor som bor i Tyresö.. Mina gamla hemtrakter.. Det ligger även mkt närmare stan.. Ungefär 5-10min till gullmarsplan från Norra sköndals busshållsplats.. Dit är det en liten prommenad om man inte tar bussen ifrån gatan, till gullmarsplan eller till Norra sköndal.. Vilket betyder att Kim tjänar betydligt på att bo så nära stan.. Hans dagar är just nu väldigt långa.. Jag är ju också mycket i stan så att det skulle passa mig perfekt också.. 

Men vi har väldigt mycket kompisar här i Södertälje och Kim spelar hockey här.. Men det är ju bättre att vi åker och hälsar på och att Kim åker hit två ggr i veckan än att han måste åka långt varjedag.. 
Sen är det aldrig några problem att åka bussen till Sköndal på natten.. Aldrig bråk osv men det är de ju alltid på Södertäljes nattbussar.. Så vi åker aldrig dom utan vi tar taxi hem och de blir väldigt dyrt i längden.. 

Ja allt är lite dubbelt men eftersom vi bestämt sen långt innan att vi aldrig kommer skaffa barn i Södertälje så kan vi lika bra flytta nu.. Kompisarna finns ju kvar och vi kan åka och hälsa på varandra hur mkt vi vill..
Men som sagt det är lite känsloladdat.. Men också väldigt spännande.. Att pröva något nytt..

Nästa vecka hoppas vi få ut våran lägenhet.. Då börjar det mest spännande.. Om det blir budgivning om någon vill ha den innan visning osv.. Det vore bäst för visning tycker ja känns lite läskigt.. Att okända människor ska gå runt i våran lägenhet och titta.. Nää de vill ja inte..


Nu ska ja ner på stan och äta lunch med två kompisar så nu ska ja studsa in i duschen och göra mig i ordning.. Ikväll ska Kim och jag ha myskväll och i helgen jobbar ja, och Kim ska spela sin första hockey match för säsongen.. Spännande!


Tack å hej leverpastej..

Kommentarer
Postat av: Sarah ikea

Härligt beslut! Sköndal är mina trakter, tycker ni gör klokt i att flytta, det kommer bli bra, på sikt, tror jag. puss o kram

2009-09-14 @ 11:47:12
Postat av: Andersssss

Tiden är mogen. Nu avslöjar jag mitt hemliga jag för dig;)

2009-09-19 @ 23:18:07
URL: http://andystar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0